פלח שוק 25.7.12

עפר גדנקן No Comments on פלח שוק 25.7.12
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

'תנובה' משיקה סדרה חדשה: 'קוטג' 5% שומן בטעמים ישראלים'. תחת הסדרה יושקו שני טעמים חדשים: 'קוטג' עם זיתים מושחרים' ו'קוטג' עם זעתר'. אל הטעמים החדשים יצטרף 'קוטג' עם זיתים ירוקים' באריזה חדשה המותאמת לסדרה.

ב'בזק' מדווחים על היענות רבה בקרב המגזר החרדי למסלולים החדשים שהשיקה החברה. בעקבות ההצלחה השיקה 'בזק' מסלול חדש, המותאם גם הוא, לדפוס השימוש של המשפחה החרדית המוברכת בילדים, במסגרת המסלול נהנים מקו טלפון נוסף במתנה, בנוסף ל–1500 דקות לכל היעדים ב-49.90 שקל לחודש בלבד.

במקביל 'בזק' משיקה אינטרנט אלחוטי ציבורי שינתן חינם במודל של שיתוף חברתי תחת השם Bezeq Free WiFi. מדובר בשירות המאפשר ללקוחות 'בזק' לגלוש ללא מגבלות באופן אלחוטי מכל מכשיר מחוץ לבית ובחינם. כל לקוח שישתף, באופן מאובטח, חלק קטן מחבילת הגלישה שלו, יקבל בתמורה גלישה חופשית ברחבי הארץ. בנוסף 'בזק' יצרה שיתופי פעולה עם בתי עסק הפרוסים ברחבי הארץ שיהוו גם הם Hotspots חינמיים עבור לקוחותיה.

'Orange' הקימה פארק חוויתי לקצב, מוסיקה וטכנולוגיה בשם 'SAMA SAMA' ב'מוזיאון ארץ ישראל' בתל אביב. מדובר בהפקה חדשנית לכל המשפחה. יעקב קדמי, מנהל חטיבת השיווק, התוכן ומנועי הצמיחה של 'Orange' ציין כי: "אנו מאמינים שחברה שממשיכה לטפח את הקשר עם לקוחותיה ולהעניק להם חוויות ייחודיות תזכה באמון ונאמנות לקוחותיה בטווח הקצר ולבטח בטווח הארוך". הפארק מתאים לכל המשפחה החל מגיל 3.

'אגד' מנהיגה גם השנה שירות הזמנת מקומות מראש לקווי הצפון לשרות הנופשים והמטיילים ב"בין הזמנים". ב'אגד' מציינים כי שרות "ההזמנה המוקדמת" מבטיח לרוכשי הכרטיסים מקום ישיבה שמור.

לקראת "בין הזמנים" יוצאת 'Avis' במבצע במסגרתו יושכר רכב 'סמארט' קטן ב 99 ₪ ליום. המחיר כולל מע"מ וביטוח נגד נזק וגניבה, עבור נסיעה יומית של עד 50 ק"מ.



0 תגובות